Sistem SWING za upravljanje poslovnim procesima






Organizacijakoja uvede SWING Paperless Office mijenja svoju „krvnu sliku“, postižebolju koordinaciju, uklanja „prazne hodove“ i nesporazume, radi efikasnije isigurnije.

SWING Paperless Office (SPO) je cjelovito rješenje za praćenje dokumenata, zapisa, procesa istranaka. U zajedničkoj bazi dokumenata prate se sve informacije vezane kako zainterne procese, tako i za odnose sa strankama: dopisi, faksovi,e-mail i SMS poruke, zapisnici sa sastanaka, svi ostali dokumenti, pa čakkomentari i zabilješke.

Komunikacija,koordinacija, suradnja

SPO bitno olakšava svakodnevne poslove; uspostavlja bolju komunikaciju unutarvlastite organizacije a pomaže u izgradnji i učvršćivanju poslovnih odnosa sastrankama, klijentima i suradnicima.

SPO lako povezuje poslovne odjele, hijerarhijske razine i udaljene poslovnice.Na istom predmetu ili projektu mogu surađivati uključene osobe bezobzira tko su, što su ili gdje su – a sve to zahvaljujućijedinstvenom načinu razmjene informacija i distribucije dokumenata.

Upravljanje dokumentima i zapisima

Zarazliku od uobičajenih poslovnih aplikacija, SPO je temeljen na bazidokumenata. Klasični “papirnati” obrasci zamjenjuju se “inteligentnim”elektroničkim obrascima. Na taj se način pojednostavljuje upotrebastandardiziranih obrazaca i automatiziraju propisani radni postupci.

SPO posebno ubrzava procese koji se oslanjaju na protok dokumenata.Omogućuje izradu i protokoliranje dokumenata, klasificiranje, pretraživanje iarhiviranje. Prati izmjene kroz “povijest dokumenta”. Po potrebi vodi postupakpregleda i odobravanja dokumenata (na primjer: odobrenje narudžbe). Korisnikuje omogućeno definirati vlastite obrasce za specifične dokumente (na primjer:ugovore, ponude, narudžbe, radne naloge).

Upravljanje procesima i projektima

SPO prati procese i projekte vezane uz pojedine partnere. Prema zadanimpravilima, sistem upravlja slijedom aktivnosti, prati izvršenje i upozorava nakašnjenja. SPO uklanja “prazne hodove” kod predmeta na kojima surađuje višeosoba ili odjela. U svakom trenutku poznat je trenutni status predmeta idokumenata. U lancu aktivnosti svaki nositelj dobiva u svom “poštanskomsandučiću” predmet sa svim zapisima i dokumentima – bez nepotrebnog čekanja,organiziranja sastanaka i razmjene informacija.

Upravljanje kvalitetom

SPO izravno utječe na kvalitetu poslovnih procesa. Cilj je eliminiratinepotrebne troškove, zagubljene dokumente i skupe nesporazume. Ukratko – raditiefikasnije i pouzdanije.

Organizacija“na dlanu”

SPO menadžerima pruža jasan “pregled igre” – tko? što? gdje? kada? kako? ikoliko?Koordinirati timove sada je moguće i bez čestih sastanaka. SPM dajeautoriziranoj osobi potpuni uvid u poslovne događaje, predmete, aktivnosti i dokumente.



POS terminali PS-3315

By Admin /    2017-03-23 19:37:45
  Posiflex

Lenovo technologies

By Admin /    2017-03-23 19:37:05
  Lenovo

Kaspersky - antivirusna rješenja

By Admin /    2017-03-23 19:35:21
  Kaspersky

Naši partneri



Iz nase ponude